Kamis, 19 November 2015

Sinaran elektromagnet dan Kesihatan Anda

Sinaran elektromagnet dan Kesihatan Anda

Bilangan kajian mengenai kesan radiasi elektromagnet ke atas kesihatan manusia adalah di antara dalam beratus-ratus. Lebih seratus daripada mereka telah diterbitkan oleh 1990 dan sejak itu banyak lagi telah dijalankan. Walaupun terdapat pelbagai keputusan, terdapat bukti yang cukup untuk menunjukkan membimbangkan mengenai kesihatan rakyat yang mempunyai pendedahan berterusan atau berpanjangan kepada frekuensi elektromagnet.

Sinaran elektromagnet adalah medan tenaga yang diwujudkan di seluruh peranti elektrik dan bateri dikendalikan seperti radio jam elektrik dan telefon bimbit yang boleh mempunyai kesan ke atas kesihatan manusia.

Terdapat banyak sumber sinaran elektromagnet, sebahagian daripada mereka semula jadi tetapi kebanyakan mereka buatan manusia. Sumber semula jadi datang dari acara-acara seperti ribut petir, medan magnet walaupun bumi mengeluarkan frekuensi elektromagnet. Kebanyakan pendedahan EMF datang daripada buatan manusia sumber, termasuk pendawaian rumah, peralatan elektrik, kabel elektrik overhead, lapangan terbang dan radar tentera, pembersih vakum, ionizers air elektrik, sauna inframerah, radio jam, pencawang, transformer, pengering rambut, peti sejuk, penyejuk beku saiz penuh, mesin basuh, pengering pakaian, televisyen gaya lama, komputer, telefon tanpa wayar, sel / telefon mudah alih, wi-fi modem dan kejiranan peti elektrikal.

Kita dikelilingi oleh segala-galanya elektrik dan semua bidang-bidang elektrik memberi kesan medan elektrik kita sendiri mendalam. Beberapa bentuk tenaga elektromagnet, dalam bentuk gelombang sebenarnya boleh memecahkan ikatan kimia antara molekul dalam sel-sel badan. Ini memberi kesan kepada keupayaan mereka untuk berfungsi dan menjalankan aktiviti-aktiviti yang sihat untuk badan. Dalam beberapa kes, DNA sel yang begitu teruk berpaling tadah bahawa sel mula bertindak tidak normal.

Pendedahan yang berpanjangan boleh memberi kesan kepada rakyat dalam apa-apa cara yang mereka jatuh sakit atau kronik yang terlibat dalam beberapa cara. Gejala berkisar dari sakit kepala, pelupa, tekanan, leukemia, loya, katarak, keletihan kronik, sakit dada, masalah jantung, ketumbuhan otak, keguguran, kecacatan kelahiran, kanser dan pelbagai masalah kesihatan yang lain.

Oleh kerana teknologi yang ada hari ini untuk membuat hidup lebih mudah, kita perlu untuk melindungi diri kita daripada pendedahan yang berterusan kepada ini bahaya elektrik. Dr. Ross Andersen, ND., DC sebagai diuji merangka untuk mengurangkan kerosakan EMF selama lebih 30 tahun. Beliau telah diuji berpuluh-puluh produk-produk yang mendakwa untuk bekerja, tetapi tidak.

Dalam tempoh beberapa bulan lepas dia terserempak dengan mineral semula jadi yang dipanggil Shieldite yang seolah-olah mempunyai kemampuan dalam semua ujian bidang kami berebut cara EMF kesan kepada badan kita, menjadikan ia tidak berbahaya. Mineral ini, apabila ketulan ia diletakkan di dalam persekitaran anda, melindungi badan anda daripada frekuensi EMF berbahaya.

Shieldite juga boleh dipakai pada badan anda. Yang merugikan Shieldite, jika anda mahu untuk memanggil ia itu, adalah bahawa ia sebenarnya menyerap gelombang EMF, jadi mineral 'mengisi'. Untuk menunaikan Shieldite, anda perlu tanah itu dengan duduk ia di dapur atau bilik mandi asas paip anda selama sepuluh hingga lima belas minit, maka ia adalah segar dan baik untuk pergi untuk seterusnya 36 t0 48 jam. Perlindungan semula jadi pada yang terbaik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar